گزارش Strategy Analytics از بازار هدستهای تماما بیسیم بلوتوثی – AirPods تافتهای جدا بافته
زمانی که اپل هدفونهای AirPods را برای اولین بار در سال 2016 تولید میکرد، در واقع داشت بازار جدیدی اختراع میکرد به نام "اییربادهای حقیقتا بیسیم". از آنجا که اپل نخستین شرکتی بود که چنین محصولی را تولید نمود، جای تعجب ندارد که امروز این محصول بر صنعت هدفونهای بیسیم حکمرانی کند. این همان چیزیست که مؤسسه تحقیقاتی Strategy Analytics آن را تأیید میکند. این مؤسسه در روز پنجشنبه 9 ژانویه 2020 (19 دی 1398) گزارشی را از وضعیت بازار هدستهای بلوتوثی بیسیم در سال 2019 منتشر کرد. طبق این گزارش، فروش هدستهای تماما بیسیم بلوتوثی – که TWS یا true wireless earbuds نامیده میشوند – در سال 2019 با رشد سالانه 200 درصدی همراه بوده است.
پیشمعرفی اسمارتفونهای جدید سری 10 شرکت TCL
ارزانترین تجربه نسل پنجمی با Coolpad Legacy 5G
معرفی Amazfit T-Rex و Amazfit Bip S، جدیدترین ساعتهای هوشمند هوامی
بیسیم ,بلوتوثی ,هدستهای ,– ,بازار ,airpods ,تماما بیسیم ,بیسیم بلوتوثی ,بلوتوثی – ,بازار هدستهای ,هدستهای تماما ,تماما بیسیم بلوتوثی ,هدستهای تماما بیسیم ,بازار هدستهای تماما ,گزارش strategy analytics
درباره این سایت